Bon any 2011!!!!!!!!!

Hola i Bon Any 2011!!!!!

Ja se que ho he fet tard pero m'ha fet il·lusió!!!!!!

" bueno" que el que demano són 4 coses:

Pau, Felicitat, Salut i Amor al món!!!!!!!

12.6.10

Els Dofins!!!!!!!!

Els dofins son els animals que mes m'agraden. Des de petita ja em començaven a agradar els dofins, perque em van regalar un dofí de peluix i al cap d'uns anys je el savia dibuixar ( ve a la meva manera).
Els dofins son (tal com ho diu un diccionari d'internet que es diu viquipèdia): El dofí és un mamífer aquàtic de l'ordre dels cetacis, que també inclou les balenes i marsopes.
Per dofins s'entén dos grups odontoceti amb semblances físiques però sense afinitat taxonòmica:
Delphinidae També coneguts com a dofins marins
Platanistoidea de les aigües dolces dels rius indis com l'Indus i el Ganges.
Els dofins mengen en un dia una quantitat d'aliment equivalent a un terç del seu pes. S'alimenten bàsicament de peixos i calamars que agafen amb les seves dents còniques i esmolades. També mengen gambes, crancs i pops.

si voleu saver més coses aneu a: http://ca.wikipedia.org/wiki/Portada